Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-26 17:07:02

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

Domostwo zwiadowców

Ciekawy budynek, z zewnątrz obity skórami i różnymi znaleziskami, takimi jak rogi, czaszki, zęby i tym podobne rzeczy. Można powiedzieć, że jest on z zewnątrz ozdobiony (na swój sposób). Nie można tego mylić z trofeami myśliwych... Zwiadowcy w tym ciężkim klimacie mają niełatwą pracę. To Oni najczęściej opuszczają mury Mroźnego miasta. To Oni szukają innych podróżników, czasami nawet jedzenia... To Oni coraz dalej zapuszczają się w dal, by móc lepiej poruszać się po tej krainie i lepiej ją poznać. Zdobytą wiedzę spisują i przekazują dalej. Domostwo nie jest w żaden sposób pilnowane, jest duże, dwu poziomowe. Wewnątrz zawsze znajduje się kilku członków. Piętro 1 to pokoje, łaźnie magazyn na broń i sprzęt. Parter przeznaczony jest na niewielki kącik informacyjny, przy którym zawsze pełni ktoś wartę, na swego rodzaju łazienki w liczbie dwóch, duży salon z licznymi stolikami okrągłymi i krzesłami. Znajduje się tutaj również niewielki bar. Wieczory zwiadowcy spędzają zazwyczaj właśnie w tym salonie, rozmawiając, bawiąc się, pijąc czy ustalając ważniejsze rzeczy na następne dni.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB