Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

Sub forums

Forum Wątki Posty Ostatni post
1

Pogoda

(Moderowane przez Mistrz Gry Goburo, Mistrz Gry Velox)

0 0 Nigdy
2

Link do: MAPA PÓŁNOCY

KLIKNIJ W OBRAZEK ABY PRZEJŚĆ DO MAPY
- - - - -
3

Aurora

Piękna lokacja ułożona na granicy krain a więc częściowo zielona i piękna, w większości jednak biała, mroźna i zimna, będąca dość zabójcza a z drugiej strony spokojna i obfita w zwierzynę

(Moderowane przez Mistrz Gry Goburo, Mistrz Gry Velox)

6 24 Tereny zielone 2022-01-23 22:28:46 przez Arianne
4

Arknoss

Arknoss, to głęboko umiejscowiona kraina, niezwykle mroźna i niebezpieczna dla nieprzygotowanych podróżników. Posiada jedno, wyjątkowe miejsce, gdzie temperatura jest na przyzwoitym poziomie.

(Moderowane przez Mistrz Gry Goburo, Mistrz Gry Velox)

Sub forum:
 -- Mroźne miasto - przedmieścia
22 22 Ulice 2020-05-18 18:18:22 przez Twórca

Północna kraina

Wątek Odpowiedzi Wyświetleń Ostatni post
1
Przyklejony: Przejście - Zachód przez Twórca
0 7 2022-01-07 13:02:50 przez Twórca
2
Przyklejony: Przejście do Arknoss przez Twórca
0 30 2019-10-26 15:13:00 przez Twórca
3
Przyklejony: Przejście do Aurory przez Twórca
0 28 2019-10-26 15:12:47 przez Twórca
4
Biała wieś przez Twórca
6 90 2022-01-03 13:52:21 przez Twórca
5
Lodowa polana przez Twórca
18 181 2021-12-27 12:53:15 przez Twórca
6
Niewidzialne jezioro przez Twórca
0 29 2019-10-26 15:21:35 przez Twórca
7
Zapomniana grota przez Twórca
0 29 2019-10-26 15:21:20 przez Twórca
8
0 30 2019-10-26 15:20:47 przez Twórca
9
Mroźna jaskinia przez Twórca
0 30 2019-10-26 15:16:51 przez Twórca
Użytkowników przeglądających to forum: 0 gości, 0 zarejestrowanych użytkowników
10 najbardziej aktywnych użytkowników:
Twórca(517)
Nihilius Imperius(77)
Kenji Hayashi(49)
Mistrz Gry Goburo(42)
Surya(36)
Arianne(23)
Eltaor(17)
Gorius(15)
MG TEST(14)
Sariel(12)
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB