Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-26 17:04:36

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

Koszary

Na jednym poziomie w mieście z magazynem, mieszczą się koszary. To duży budynek z murami lodowymi połączonymi z miejskimi, strzeżony i patrolowany. Koszary znajdują się tuż obok murów miasta. Drewno obite metalem to główne cechy wizualne z zewnątrz (podobnie zresztą co magazyn). Do koszar prowadzą trzy schodki, aby znaleźć się przed drewnianymi, podwójnymi drzwiami przy których jest jeden strażnik. W środku znajdują się liczni żołnierze. Znajduje się tutaj kilka sal: sala odpraw, gdzie każdy dowódca dostaje zadania dla swoich strażników, sala strategiczna, z licznymi mapami miasta i okolic, na których to zaznaczono ważne strategicznie miejsca, z sali korzysta raczej Rada miasta z Królem tych włości jako przewodniczącym (następuje to raczej rzadko), sala codzienna, gdzie są liczne stoły, biurka i krzesła, mała scena taneczna dla tancerek, które pokazują swoje wdzięki ku uciesze żołnierzy, służy również do rozmów, plotek, picia dobrego trunku oraz sala jadalna, gdzie każdy może przyjść, odpocząć, zjeść i napić się czegoś bez procentów. Śniadania i kolacje to raczej standardowe posiłki wydawane w tej sali, reszta w większości jadana jest "na mieście". Oprócz tych licznych sal znajduje się tutaj broń, pokoje z łóżkami, łazienkami, stołami do roboty papierkowej, szafami na ubrania i przedmioty żołnierzy, sale treningowe teoretyczne i ćwiczebne do testowania swojej wiedzy w praktyce. To tu szkoli się armię miasta, przynajmniej w podstawowych zakresie umiejętności.


Koszarami zarządza Carika.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB