Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-10 15:53:54

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 69.0

Reputacja postaci

Na forum istnieje pewien rodzaj reputacji, jaką cieszy się nasza postać, poprzez swoje czyny. Reputacja wpływa na rozpoznawalność naszej postaci w świecie Fablehaven, jednakże to od czynów jakie wykonuje, zależy czy reputacja jest pozytywna, czy negatywna. Maksymalna ilość Reputacji, jaką można otrzymać jest 20 punktów, najniższa -20. Jednakże każdy gracz zaczynający swoją przygodę, może zacząć grę w przedziale -2/+2, a wszystko zależeć będzie od historii postaci, którą stworzy. Poniżej przedstawiamy wszystkie zależności wpływu danych punktów na postrzeganie nas:


Reputacja Negatywna:

Ukryta wiadomość

-1 do -4
*Twoja postać nie jest rozpoznawalna nigdzie. Twoje czyny nie świadczą o twoim zepsuciu, jedynie osoby, które były przy twoim uczynkach wiedzą to i owo o tobie.
-5 do -8
*Postać jest bardziej rozpoznawalna w ciemnych kręgach, głównie w Południowej krainie, poza nią, może kupcy i handlarze, podróżujący tu i ówdzie, mogli o tobie słyszeć, jednak z twarzy nadal nikt cię nie kojarzy.
-9 do -12
*Pojawiają się pierwsze listy gończe z nagrodą w srebrze. Twarz postaci jest już rozpoznawalna, przez niektórych handlarzy czy kupców, w większych miastach kojarzą cię również, niektórzy, wartownicy.
-13 do -16
*Niezwykle rozpoznawalna postać, w głównej mierze dzięki licznym listom gończym a także nagrodą za twój łeb w złocie. Mieszkańcy a także podróżnicy z większych miast znają cię i będą cię wypatrywać. To samo uczynią żołnierze.
-17 do -20
*Jesteś jedną z najsławniejszych, negatywnych postaci. Twoja postać jest niezwykle rozpoznawalna, w każdej Krainie. Znacząca większość mieszkańców wszystkich krain wie o tobie i o twoim liście gończym. Istnieje duże niebezpieczeństwo spotkania Łowcy. Nie masz co myśleć, by wstąpić bez zauważenia przez straż, do jakiegokolwiek dobrego miasta. Każdy NPC może poinformować kogo trzeba, gdzie cię szukać.


Reputacja Pozytywna:

Ukryta wiadomość

1 do 4
*Nikt nie słyszał o tym, byś dokonał czegoś większego, nikt cię nie kojarzy nawet z imienia. Oczywiście oprócz tych, z którymi się postać zadaje, jednak nie ma pewności, czy cię zapamiętają.
5 do 8
*W okolicy, gdzie twoje dobre czyny i imię obiło się o uszy niektórym karczmarzą, możesz liczyć nawet na darmowy posiłek czy nocleg. Poza większym obrębem, nadal niekoniecznie jesteś znany.
9 do 12
*Imię twej postaci poszło w świat licznymi drogami handlowymi, a także podróżnicy chętniej opowiadają o tym, że słyszeli, że... W mniejszych miastach i wsiach nawet rozpoznają twą twarz!
13 do 16
*Twoja postać rozpoznawalna jest ze szlachetności i dobroci, jako Wielki Bohater, nawet w większych miastach! Lud ochoczo cię wita a ci którym pomogłeś sławią twoje imię. Możesz liczyć na liczne ulgi.
17 do 20
*Bohater ludu, Geniusz wojny, Postrach bitew... Wszystko w zależności od twoich czynów, jednak możesz liczyć na jeden z tych przydomków. Postać stała się rozpoznawalna wszędzie, gdzie się pojawi, nawet w tych złych sferach (jednak to nic dobrego). Opowieści, nawet pieśni o twoich czynach krążą w większych miastach. Co więcej, taka postać jest stawiana na najwyższych szczeblach rozpoznawalności, stajesz się Legendą.


Cała ta reputacja jest dość istotną sprawą. Jeżeli będziemy zbyt negatywnie odbierani w krainach pozytywnych, będziemy musieli podejmować liczne walki o swoje życie, lub w przypadku początków jako zły charakter, po prostu będziemy mieli wrażenie, że ludzie niechętnie z nami rozmawiają, obgadują za plecami... Liczni Łowcy, podejmujący się takich zadań, ochoczo będą próbowali zdobyć nagrodę za twą głowę. Natomiast, gdy będziemy niezwykle popularną postacią, będziemy celem politycznych działań, a już na pewno całej negatywnej frakcji, która z pewnością będzie chciała się nas pozbyć, gdyż stanowimy dla nich swoisty problem.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB