Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2022-01-02 02:27:47

Kym
irzv42p.png
Dołączył: 2022-01-01
Liczba postów: 6
Klasa: Wojownik
WindowsOpera 82.0.4227.50

Kym

Imię: Ka'rranir Khadawihn (Kym)
Płeć: Kobieta
Wiek: 10 lat (na ludzkie lata ok. 22 lata)
Wzrost: 160cm
Waga: 45kg
Gildia: Brak
Rasa: Khajiit
Klasa: Wojownik
Rodzaj Magii: -
Lokacja startowa: Południowa kraina


UMIEJĘTNOŚCI (JEDNA DO WYBORU NA START Z POZIOMEM 1)
-Uniki - poziom I


POSTAĆ
Wygląd postaci:

Ukryta wiadomość

9faa17856b605beb450f9832ab3eb0b4.jpg

Kym jest w całości pokryta czarnym futrem bez żadnych plam ani znamion. Na jej ciele znajduje się kilka blizn po cięciach ostrzem, które maskują się pod warstwą sierści. Jej koci pyszczek różni się nieco od innych osobników jej rasy, ponieważ jest nieco bardziej wysunięty do przodu, jak u pantery. Ma nieco dłuższe kły, które wystają lekko na zewnątrz. Ma niski wzrost oraz szczupłą posturę ciała, ale za to dosyć pokaźny biust, przykryty częściowo czarnym futrem. Ma czarne pazury, które może wysunąć na wierzch oraz schować je z powrotem na zawołanie. Posiada kocie oczy w kolorze żółtym, którym źrenice zwiększają lub zmniejszają się w zależności od światła. W ciemności świecą się na żółto. W przeciwności do jej ziomków, Kym nie nosi żadnej biżuterii. Uważa, że jest jej niepotrzebna, ponieważ może niechcący o nią gdzieś zahaczyć i zrobić sobie krzywdę. Tak samo w przeciwieństwie do innych, nie rosną jej żadne włosy na głowie, które mogłaby układać w jakąś fryzurę. Z tego względu ma na tym punkcie kompleks, przez który nosi cały czas na głowie kaptur. Kiedy nie ma na sobie zbroi, nosi czarną szatę bez ramion z kapturem i pokaźnym dekoltem a szata długością w dół sięgająca powyżej kolan. Wokół pasa nosi pasek z przywiązanymi sakwami i kieszonkami. Nie nosi butów ani rękawic.


Charakter postaci:
Kym jest chłodną i bezemocjonalną postacią, co sprawia, że jest idealną kandydatką na skrytobójczynię. Tak przynajmniej by się zdawało. Nie boi się kogoś zabić ani nie odczuwa żadnego wahania przed tym czynem, jeśli już postanowi tego dokonać. Nie traci czasu nad rozmyślaniem nad losem ofiary ani nad konsekwencjami. Uważa, że życie to droga a śmierć jest zakończeniem tej wędrówki u celu. A tym celem jest Niebiańska Oaza, do której ostatecznie wszyscy trafiają. Nie uważa się ani za dobrą, ani za złą osobę. Uważa się za narzędzie, które służy do zabijania oraz uważa, że z tego powodu nie powinna ponosić żadnej odpowiedzialności, ponieważ to nie broń ponosi odpowiedzialność za zabicie kogoś, tylko osoba, która tą broń skierowała w stronę ofiary. Mimo tego, nie jest psychopatką, która ma chęć zabijać wszystkich wokół. Uważa, że robi to tylko w ostateczności, choć to też nie jest do końca prawdą. Robi to też z tego powodu, kiedy jest to po prostu dla niej wygodniejszą opcją. Często wspomina chwile ze swojego życia, co przyprawią ją o smutek, którego z kolei nie daje po sobie poznać. Jest wewnątrz siebie smutną i skrzywdzoną postacią. Mimo tego sprawia wrażenie osoby obojętnej, bez emocji, co jest jej odruchem obronnym. W działaniach nie lubi zwlekać, lecz nie działa też pochopnie. Kiedy trzeba coś zrobić, od razu zabiera się za przygotowania. Zawsze musi obmyślić jakiś konkretny plan. W walce zawsze stara się zachować zimną krew oraz maksymalne skupienie. Nie jest tym typem charakteru, który wpada na pełnej bombie i wszystkich masakruje. Woli dyskretne i ciche akcje, najlepiej bez innych, niepotrzebnych ofiar, podchodząc do celu po cichu i eliminując go od tyłu. We wszystkich swoich działaniach zdaje się być zmotywowana. To przez świadomość krótkiej żywotności khajiitów. Wie, że nie ma zbyt wiele czasu w swoim krótkim życiu, przez co stara się zrobić jak najwięcej oraz żeby jej akcje były jak najbardziej efektywne. Świadomość tego działa na nią jak paliwo.


Historia postaci:
Urodziła się w jednej z biednych, khajiickich wiosek ulokowanych gdzieś na pustynnych stepach. Od najmłodszych lat była ciężkim dzieckiem. Nie słuchała się rodziców i nie potrafiła przestrzegać rodzinnych zasad, które zostały na nią narzucone przez jej rodziców, którzy mieli wielkie oczekiwania wobec swojego dziecka. Jej rodzice zajmowali się handlowymi karawanami i chcieli wychować Ka'rranir na ich następczynię, aby kontynuowała ich biznes. Ją to jednak nie obchodziło. Zachowywała się, jakby ją właściwie nic nie obchodziło. Ignorowała zdanie rodziców, unikała rozmów i uciekała z domu tylko kiedy nadarzyła się taka okazja, aby bawić się sama na podwórku lub aby rozmawiać z pewnym khajiitem z wioski, który był nazywany przydomkiem "Kłamca" Wpajał on jej fałszywe poglądy oraz obraz świata w innych zakątkach horyzontu, w które wierzyła. Jej rówieśnicy wyśmiewali ją ze względu na jej karnację futra, jej zachowanie oraz fakt, że nie rosły jej włosy na głowie i była "łysa", według ich toku rozumowania. Przez to nie miała żadnych przyjaciół, nie zadawała się z nikim. Zaczęła ciągle nosić wszędzie założony kaptur na głowie, aby ją zakrywać. Kiedy wracała do domu, za karę była bita. Rodzice przez długi czas próbowali ją naprostować na swoje zasady różnymi sposobami, jednak nie przynosiło to żadnych skutków. Dalej ignorowała rygorystyczne zasady a wychowankom zaczęły się już kończyć opcje oraz cierpliwość. W końcu postanowili zamknąć swoje dziecko w klatce i trzymać je tam tak długo, aż w końcu zrozumie sytuację i stanie się posłuszne. Przez kilkanaście dni trzymając ją w zamknięciu, bili i głodowali ją. To wywarło na niej duże piętno oraz zrozumiała, że nie może ufać tutaj nawet swoim własnym rodzicom. Kiedy tylko otworzyli klatkę z powrotem, Ka'rranir wychodząc z niej chwyciła za nóż na blacie i bez wahania zabiła swojego ojca, a potem swoją matkę. W tym momencie wyrzekła się swojego prawdziwego imienia, które dostała od rodziców. Ka'rranir Khadawihn zamarła w środku, narodziła się Kym. Chwilę po tym wydarzeniu została zdemaskowana i wtrącono ją do lochu.


Spędziła w więzieniu dużo czasu. Ciężko powiedzieć ile dokładnie czasu minęło, w więzieniu czas płynie inaczej. Zabójstwo rodziców oraz odsiadka również wywarło na niej duże piętno. Jako, że nie było tam zbyt wielu cel, w końcu doszło do momentu, że lochy zostały zapełnione. Postanowiono, że więźniowie mają walczyć na śmierć i życie, aby opróżnić trochę miejsca. Kym również musiała walczyć mimo tego, że była jeszcze dzieckiem. Była bardzo waleczna i zacięta, dzięki czemu raz za razem udawało jej się wygrywać, co wcale nie było proste. W pewnym momencie udało jej się wykorzystać zamieszanie w lochu, dzięki czemu udało jej się uciec. Uciekła z wioski i zaczęła podążać zatartym szlakiem, gdzieś przed siebie. Biegła przez pustynię tak długo, aż w końcu wyczerpała się z sił. Wtedy nadal szła przed siebie ostatkami sił, potykając się o swoje własne nogi. W końcu doprowadziła do wyczerpania organizmu i upadła na piasek tracąc przytomność.


Kiedy odzyskała przytomność, obudziła się gdzieś na pustyni w nocy, w jakimś obozie. Okazało się, że znalazł ją jakiś starszy khajiit, który postanowił ją uratować. Przemierzał przez pustynię i znalazł ją przypadkiem, nie mógł zostawić ją tak na pewną śmierć. Przedstawił się jako Ak'tabe. Nakarmił dziewczynę i potem zaczęli rozmawiać, opowiadając nawzajem o sobie przez pół nocy. Okazało się, że jest on najemnym skrytobójcą. Postanowił wyszkolić Kym na zabójczynię. Od tamtego czasu podróżowali razem, jednocześnie spędzając wolny czas na trenowaniu oraz budowaniu bliskiej relacji. Po dwóch latach podróży i treningów uznał, że już nic więcej jej nie nauczy. Potrzebowała teraz tylko doświadczenia. Od tamtego czasu zaczęli zbierać różne zlecenia, które razem wykonywali. Przez rok pracowali razem, tworząc bardzo zgrany zespół. Jednak w pewnym momencie Kym uznała, że muszą się rozstać. Kocica chciała wyruszyć sama w swoją własną podróż, tak jak Ak'tabe zanim się spotkali. Chciała też zwiedzić świat i sprawdzić, czy opowieści Kłamcy są prawdziwe. Dlatego postanowili rozejść się w dwa osobne kierunki świata, mając nadzieję, że jeszcze kiedyś przyjdzie czas, że znowu się spotkają i będą mogli kiedyś razem wykonać znów jakieś duże i bardzo trudne zlecenie.


Wady i zalety:
+ Ambitna i zmotywowana.
+ Zimna krew.
+ Nie boi się śmierci.


- Nie potrafi pływać.
- Jak każdy khajiit, potrafi być chciwa, jeśli chodzi o dużą sumę pieniędzy czy jakieś dużo warte przedmioty.
- Nie lubi dużych pająków.

Ostatnio edytowany przez Kym (2022-01-03 16:51:54)

Offline

#2 2022-01-03 16:39:57

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 95.0

Odp: Kym

AKCEPTACJA

Wiadomość dodana po 1 h 53 min 48 s:
Podlinkuj KP i rozwój, utwórz swój temat z rozwojem według wzoru i uzupełnij o właściwości rasy i to co wybrałeś przy tworzeniu KP.

Nie zapomnij o avku.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB