Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2021-11-06 01:01:06

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 94.0

UMIEJĘTNOŚCI ŁOWIECKIE

DOMESTYKACJA ZWIERZĄT

domestykacja.png

POZIOM I - Podstawowy


Nazwa:
Domestykacja


Opis:
Domestykacja to nic innego jak umiejętność zadomowienia zwierząt różnego rodzaju. Zwykła domestykacja polega na dość długotrwałym procesie oswajanie dzikich zwierząt w procesie długiego przebywania ich z człowiekiem lub inną rasą. Jednakże ta odmiana, w świecie Fablehaven znacznie przyśpiesza ten proces. Użytkownik na pierwszym poziomie jest zdolny do oswojenie nie dużych (do 30 kilogramów) zwierząt. Mogą to być różnego rodzaju zwierzęta z rodziny psowatych i tak dalej.




POZIOM II - Opanowany


Opis:
Drugi poziom otwiera przed graczem możliwość nie tylko oswojenia, ale również stworzenia przywiązania tak silnego, że można od tego poziomu podróżować ze zwierzętami, mogą nam pomagać w zależności od rodzaju, walczyć, bronić, tropić i tak dalej. Oswojone zwierzę może być już większe, wielkości tygrysa, wilka czy innych kotowatych.




POZIOM III - Zaawansowany


Opis:
Gracz ma możliwość domestykacji zwierząt dużych, nawet do 300 kilogramów. Mogą to być tygrysy, niedźwiedzie, czy pegazy...




POZIOM IV - Mistrzowski


Opis:
Gracz ma możliwość oswajania zwierząt naprawdę ogromnych, których waga dochodzi nawet do jednej tony. Będą to różnego rodzaju golemy czy trolle.


_______________________________________________


PERFEKCYJNY WZROK

Perfekcyjny-wzrok.png

POZIOM I - Podstawowy


Nazwa:
Perfekcyjny wzrok


Opis:
Perfekcyjny wzrok to nic innego jak wewnętrzna zdolność u niektórych postaci żyjących w Fablehaven. Zdolność w głównej wybiera Łuczników, lub tych, którym celność jest najbardziej potrzebna. Ktoś obdarowany tą umiejętnością w 90% chce wykorzystać dany mu potencjał więc zostaje łucznikiem. Umiejętność na tym poziomie daje 5 punkty do celności.

Wymagania: 5 pkt celności




POZIOM II - Opanowany


Opis:
Umiejętność na tym poziomie daje dodatkowe 5 punktów do celności. Gracz wie kiedy rzucić coś, czy wypuścić strzałę, aby mieć jak największą szansę, by strzał bądź rzut się udał. Przykładowo, gdy przeciwnik biegnie, jesteśmy w stanie tak wystrzelić/rzucić coś, aby dosięgnąć celu.

Wymagania: 10 pkt celności




POZIOM III - Zaawansowany


Opis:
Umiejętność na tym poziomie daje znowu, dodatkowe 5 punktów do celności. Razem 15 punktów. Poziom ten charakteryzuje się 99% pewnością, że rzucony przedmiot, wystrzelona strzała dosięgnie celu. Dzięki temu poziomowi gracz ma również nieco lepszy wzrok niż inni, może dostrzec coś z większej odległości przykładowo. Gdy będzie jechał konno a jego przeciwnik również skorzysta z tego rodzaju transportu, będzie potrafił tak wycelować, aby w niego trafić + trafić tam gdzie chce. Wszystko oczywiście zależy od warunków, szczęścia lub pecha i sytuacji.

Wymagania: 15 pkt celności


_______________________________________________


POLOWANIE

polowanie.png

POZIOM I - Podstawowy


Nazwa:
Polowanie


Opis:
Polowanie to dość powszechne zajęcie w tych czasach. Pozwala ona na zabicie wybranego zwierzęcia. Bardzo często jest to zajęcie czysto zarobkowe, zdobywając ciało zwierzęcia, zyskujemy również czasami cenne skóry, rogi, kły i inne elementy z których robi się zbroję, broń, przedmioty codziennego użytku. Skóry bardzo często zdobią pałace i domy. Jednakże samo polowanie odpowiada tylko za zabicie zwierzęcia. Wyrób z jego ciała różnych przedmiotów, to już zupełnie inna profesja, o czym należy pamiętać. Pierwszy poziom umiejętności odpowiada jedynie za rozpoznawanie śladów zwierzyny.




POZIOM II - Opanowany


Opis:
Użytkownik posiada szeroką wiedzę nie tylko o istnieniu różnych zwierząt, ale również rozpoznawaniu ich śladów na ziemi, piasku, śniegu, błocie. Dzięki samym odciskom jest w stanie przewidzieć nie tylko względnie oczywisty kierunek, ale również określić wagę zwierzęcia. Potrafi ustawić się pod wiatr, aby zwierzyna go nie wykryła.




POZIOM III - Zaawansowany


Opis:
Użytkownik rozwija w sobie umiejętność rozpoznawania dźwięków wydawanych przez zwierzęta, a także potrafi niezwykle dobrze rozpoznawać inne dźwięki oraz ich kierunek. Gracz dobrze radzi sobie z większymi zwierzętami, jak Jelenie, Dziki i inne średniej wielkości.




POZIOM IV - Mistrzowski


Opis:
Rozwijając ten poziom Polowania, gracz potrafi ocenić słabe punkty każdego ze zwierzęcia, przykładowo oczy. Słaby punkt większości stworzeń. Ten poziom wymaga naprawdę dużej celności, aby był skuteczny. Gracz dobrze radzi sobie z większymi zwierzętami drapieżnymi, takimi jak Puma, Tygrys, Wilk, Jastrząb i inne tego typu. Do ich upolowania będzie jednak potrzebował Celność na minimalnym poziomie 30 punktów.




POZIOM V - Arcymistrzowski


Opis:
Ostatni poziom wtajemniczenia w kwestii polowań. Gracz uzyskuje wiedzę dotyczącą znajomości zwyczajów zwierząt, tego gdzie najczęściej można je spotkać, gdzie zazwyczaj wybierają miejsce do spania. Mistrz nad mistrzami nie ma problemów z polowaniem na żadne ze zwierząt. Jednakże dobrze by było, gdyby posiadał przynajmniej 40 punktów celności.


_______________________________________________


SKRADANIE

skradanie.png

POZIOM I - Podstawowy


Nazwa:
Skradanie


Opis:
Skradanie się jest niezwykle przydatną umiejętnością, polegającą na cichym przemieszczaniu się i poruszaniu. Jest to dość trudna umiejętność, gdyż wymaga opanowania, ale także ukrytych zdolności. Gracz posiada szeroką wiedzę na temat ukrywania się, doskonale potrafi dostosować teren do swojej umiejętności, wie, jak nie zwracać na siebie uwagi i co robić, by nie zostać wykrytym.

Wymagania: 8 pkt zręczności




POZIOM II - Opanowany


Opis:
Gracz zyskuje zdolność cichego stąpania po różnego rodzaju podłożu. To dość trudne, ale nawet podczas powolnego poruszania się w lesie, nie słychać jego kroków! Jednakże używanie tej umiejętności wymaga specjalnego skupiania uwagi na tym co się robi.  Gracz potrafi również wykorzystywać różnego rodzaju infrastrukturę, otoczenie, innych ludzi aby móc się ukryć.

Wymagania: 12 pkt zręczności




POZIOM III - Zaawansowany


Opis:
Ostatni poziom umiejętności pozwala graczowi na niezwykłe ciche bieganie, nadal pozostając niezauważonym. Bieganie oczywiście nie jest tak szybkie jak normalne, to bardziej trucht. Nadal oczywiście może prawie w ogóle nie wydając dźwięków na różnego rodzaju podłożu.

Wymagania: 15 pkt zręczności


_______________________________________________


TROPIENIE

tropienie.png

POZIOM I - Podstawowy


Nazwa:
Tropienie


Opis:
Tropienie to umiejętność pozwalająca na szeroko pojęte odnajdowanie nie tylko zwierząt, ale i osób. To dość przydatna umiejętność i popularna wśród tak zwanych łowców. Umiejętność pozwala na szukanie i podążanie za swoim celem. Pierwszy poziom umiejętności pozwala na odnajdywanie wszelakich śladów. Łap, odcisków, krwi, łamanych liści czy łodyg przez cel.




POZIOM II - Opanowany


Opis:
Użytkownik zyskuje zdolność do łatwiejszego wykrywania osób, które się ukrywają, poprzez ogólną charakterystyka miejsca np. dziwnie ułożone liście czy charakterystyczne ufałdowanie terenu, które nie powinno wystąpić. Osoba z tym poziomem nie jest może jeszcze profesjonalistą, jednakże posiada duże zalążki na topowego tropiciela. Zyskuje umiejętność poruszania się pod kątem tropienia na terenach lasów. Potrafi również określić rasę swojego celu.




POZIOM III - Zaawansowany


Opis:
Jeżeli cel użytkownika jest niedaleko mógł zostawić charakterystyczny zapach swoich ubrań, ciała... Ale również nieświadomie zostawić takie ślady jak ognisko, w tym wypadku gracz potrafi ocenić kiedy mniej więcej ktoś tu się znajdował. Jeżeli tropi zwierzynę, kał i moc również są tutaj pomocne. Na podstawie ich wyglądu i zapachu jest w stanie określić wiele rzeczy. Oprócz tego potrafi ocenić wagę swojego celu. Świetnie porusza się na terenach lasów i podmokłych.




POZIOM IV - Mistrzowski


Opis:
Ten stopień pozwala użytkownikowi na to, aby sam mógł lepiej zacierać swoje ślady, które zostawia tropiąc swój cel. Często zdarza się, że to zwierzyna staje się myśliwym, dlatego należy zawsze zachowywać ostrożność. Użytkownik potrafi ukryć ślady swojej obecności na różnych terenach. Nie są mu również obce zwyczaje celu, jego słabości po wytropieniu. Potrafi poruszać się, w kwestii tropienia, po lasach, mokradłach a także pustyniach i terenach śnieżnych.




POZIOM V - Arcymistrzowski


Opis:
Piąty poziom nie tylko kumuluję wszystkie zdolności z poprzednich poziomów, takie jak określenie słabości swojego celu czy możliwość tropienia celów na przeróżnych terenach, ale także rozwija je do naprawdę potężnego poziomu. Gracz rozpoznaje różne zapachy różnych istot, ras, zwierząt. Osoby z tym stopniem rozwinięcia umiejętności świetnie radzą sobie sami, potrafią odnaleźć prawie każdego i w każdym terenie.


_______________________________________________


WYKRYWANIE

POZIOM I - Podstawowy


Nazwa:
Wykrywanie


Opis:
Jest to umiejętność, która jest przeciwna do umiejętności ukrywania. Można powiedzieć, że jest podobna do tropienia, jednak nie polega Ona na szukaniu, na podążaniu za celem. Ta umiejętność pozwala na wykrycie osoby w danym miejscu, gdzie jest użytkownik. I nie chodzi tu tylko o kamuflaż w lesie, a także próba wtopienia się w tłum. Gracz z tym poziomem będzie w stanie wykryć podstawowe sztuczki kamuflażu, wykorzystując np. liście, piasek, śnieg i innego rodzaju materiały.

Wymagania: 8 pkt reakcji




POZIOM II - Opanowany


Opis:
Gracz nie będzie miał problemu, aby wykryć osoby, które ukrywają się przy wykorzystaniu tłumu, przed użytkownikiem. Może nie do końca będzie mógł wskazać konkretną osobę, jednakże doskonale zda sobie sprawę, że jest obserwowany.

Wymagania: 12 pkt reakcji

POZIOM III - Zaawansowany


Opis:
Ten poziom można nazwać szóstym zmysłem. Gracz dostaje impuls, gdy ktoś go obserwuje, nie tylko ukrywając się w tłumie, ale również z kryjówki, albo wykorzystując infrastrukturę. Dostaje go również gdy tylko ktoś go śledzi, tropi, ściga. Potrafi mniej więcej określić kierunek, w którym ten ktoś się znajduje.

Wymagania: 15 pkt reakcji


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB