Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2020-06-21 15:56:59

Sariel
jMnpUZu.png
Dołączył: 2020-06-04
Liczba postów: 12
Reputacja (-10 - 10): 0
Klasa: Mag
Windows 7Chrome 83.0.4103.97

Rewizja czarów

Czary są opisane szybko i pobierznie, ale przynajmniej widać że tu zajrzałeś drugi raz. Stąd też zdałaby się ich szybka rewizja. Będąc jednak leniem ograniczyłem się do zaklęć o poziomie piątym lub niższym, jako że te wyższe i tak nie będą dostępne dla graczy przed dłuższy czas. I tak, nie ma tu wszystkich czarów spełniających te kryteria, jeśli jedynym problemem była jego długość i nijakość, to to problem jaki musi załatwiać administracja.
o
o
o

~~~Nazwy czarów~~~

  • Light ==> Iluminacja/światło/świetlik

  • Finding ==> Więź/znajdowanie/poszukiwanie

  • Healing ==> Otucha/opieka/pomniejsze leczenie

  • Fire wall ==> Ognisty krąg/otoka ognia/obronna pożoga

  • Thermal blast ==> Świetliki/uderzenie mocą/kule energii

o
o
o

~~~Magia zwykła~~~

~~Light~~

Użytkownik zapala bardzo silną, niewielką kulę energii nad dłonią lub przedmiotem, który sobie wybierze. Światło jest przydatne w gęstych ciemnościach np. jaskinie. Oświetla pole dookoła źródła światła na 8 metrów. Technika wygląda następująco: kula energii pojawia się znikąd nad dłonią/przedmiotem najpierw jako mała kulka, która szybko rośnie do odpowiednich rozmiarów, mogących oświetlić te kilka metrów przestrzeni.
o

~Komentarz~

To zdanie: "Światło jest przydatne w gęstych ciemnościach np. jaskinie" ma dwa błędy. Jeden da się jeszcze od biedy wybaczyć, ale drugi to już czyste lenistwo. Jaskinie nie są gęstymi ciemnościami, jak już to są miejscem, gdzie takie mogą panować. Stąd powinno być coś jeszcze napisane w środku tego zdania, aby stworzyć logiczny ciąg. Takie skróty myślowe zdarzają się, jasne, więc nie ma co być aż tak złym, jednakże odmiana przez zły przypadek już kłuje w oczy.
Dziwi mnie istnienie potężniejszej wersji tego czaru, skoro za to rzekomo odpowiada umiejętność magii. Mógłbyś wytłumaczyć, skąd się to wzięło?

~Poprawka~

Po odprawieniu właściwej inktantacji niewielka, aczkolwiek nadzwyczaj jasna kula energii wyrasta nad dłonią lub przedmiotem, rozświetlając wszystko w promieniu co najwyżej ośmiu metrów. Takie aspekty zaklęcia jak jego barwa, rozmiar czy umiejscowienie ponad punktem zaczepienia zmieniają się zgodnie z wolą czarownika.
Niezależnie od tego, jak praktykuje się sztuki magiczne, iluminacja raczej nie sprawia trudności nawet adeptom. Niektórzy mogliby się nawet pokusić o stwierdzenie, że bliżej jej do cwanej sztuczki niźli zaklęcia. Mówi się także, że osoba, która jako pierwsza ją rzuciła, nigdy nie była magiem z prawdziwego zdarzenia, a jedynie łucznikiem cierpiącym na nyktofobię i poszukującym sposobu na walkę z jego lękami głęboko w okultystycznych bibliotekach.
o
o

~~Healing~~

Za pomocą tego zaklęcia, postać jest w stanie uleczyć niewielkie oraz niezbyt poważne obrażenia swojego ciała. Z całą pewnością nie uleczy silnych poparzeń lub rany po wbitym nożu, jednak pojedyncze "przerysowania", płytkie cięcia ostrzem, obicia i stłuczenia, a nawet zwichnięcia powinny zostać wyeliminowane bez większych problemów. Aby techniki użyć, należy przyłożyć chociaż jedną dłoń do miejsca z raną. Ręka zaczyna emanować niewielką, zieloną poświatą i następuje regeneracja punktowa.
Miłoby było poznać też historię tego zaklęcia. Kto je wymyślił, czemu to zrobił, albo chociaż w jakich kręgach jest popularne.
o
o

~~Fire wall~~

Użytkownik wydmuchuje płomienie, które formują się w krąg o promieniu pięciu metrów z czarującym stanowiącym jego środek. Przyzwany w ten sposób ogień zachowuje się niemal zupełnie tak, jak ten zwykły, a więc nie zatrzyma ataków przeciwnika, jednak z łatwością zniechęci go do zbliżenia się do niego. Płomienie nie rozprzestrzeniają się ani nie podążają za magikiem.
o
o

~~Thermal blast~~

Użytkownik tworzy ogniste kule o średnicy około piętnastu centymetrów w dłoniach i rzuca nimi w wybranym kierunku. Oprócz lekkich oparzeń kule energii nie wiele mogą zdziałać, chyba że zostanie się udeżonym przez całą ich masę. Do każdej dłoni można przyzwać tylko jednen taki pocisk.
Zgaduję, że żywioły są wyjątkoło łatwym materiałem magicznym, jeśli chodzi o ofensywę. Bo prawie wszystkie czary bojowe się wokół nich obracają. Zwłaszcza na niższych poziomach. Czy ma to jakąś konkretną przyczynę?


Wznieś oczy ku nocnemu niebu, odrzucając słabości śmiertelnego ciała i umysłu, a osiągniesz odkupienie o którym nigdy ci się nie śniło
KP
Rozwój

Offline

#2 2020-06-23 08:30:18

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 77.0

Odp: Rewizja czarów

Zastosowałem zmiany.
Generalnie Light jest w wersji potężniejszej jeszcze przed zmianą z poziomem magii. Myślę jednak, że takie Light z Magią na full będzie miał moc oświetlenia maksymalnie 20 metrów dookoła użytkownika, natomiast silniejsza wersja czaru oświetli każdy mrok, jednocześnie mogąc oślepiać przeciwników.
Generalnie ogień jest najłatwiejszy do opanowania, tak przynajmniej wywnioskowałem z anime czy filmów, gdzie każdy tym obracał [dblpt]D


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB