Nie jesteś zalogowany na forum.
|
FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis. Rok 280
Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
|
Strony: 1
Wątek zamknięty
1. Dział pozostaje zamknięty, ponieważ zaklęcia własne to coś, co każdy chciałby zachować w tajemnicy.
2. Każdy gracz chcący stworzyć swoje własne zaklęcie, zobowiązany jest napisać do administratora (nastąpi wtedy odblokowanie specjalnego działu).
3. Stworzenie zaklęcia wymaga odpowiedniego poziomu umiejętności "Magia", który gwarantuje taką możliwość lub patrz pkt 6 i 7.
4. Wojownicy również mogą tworzyć swego rodzaju zaklęcia. Nie będą to oczywiście takie, które miotają piorunami, aczkolwiek inne, wspomagające ich przeznaczenie, są jak najbardziej możliwe. Wymagane jest posiadanie przynajmniej 5 pkt w statystyce Magii.
5. Zaklęcia dzielą się na powszechne, rzadkie i heroiczne.▼Ukryta wiadomość6. Zaklęcia można tworzyć raz na 30 dni. Codzienne wymagają min. 1 poziomu, unikatowe minimum 5 poziomu, heroiczne minimum 10 poziomu.
7.Każde zaklęcie wymagać będzie od gracza 1 poziomu więcej (codzienne) lub 3 poziomów więcej (unikatowe) lub 5 poziomów więcej (heroiczne).
8.Limit własnych zaklęć zwiększa się co poziom o 1 slot (1 poziom 1 slot, 2 poziom kolejny slot).9. Opisując zaklęcie należy posłużyć się wzorem:
▼Ukryta wiadomość10. Administracja ma prawo nie zgodzić się z propozycją gracza, poprawić ją i odesłać propozycję.
11. Wymagana jest zgoda większości MG, aby zaklęcie zostało zaakceptowane.
12. Jeżeli gracz wstawia zaklęcie, każda edycja postu musi zostać zgłoszona, inaczej, gdy Admin skopiuje całą technikę, do omawiania, a ta będzie różnić się od tej w temacie na końcu oceny, gracz poniesie karę.
13. Gracz chcąc nauczyć się swojego zaklęcia, powinien znaleźć odpowiedni moment na tę czynność pozbawioną walki i koniecznością zwiększenie swojej uwagi. Postać musi mieć na to miejsce i czas. Opis nauki nie musi być długi, musi być jednak napisany inteligentnie, z sensem i być po prostu dobrym. Długość opisu nie na znaczenia, wystarczy nawet kilka linijek w przypadku dobrego opisu. Im mniej pomysłu i słabszy, uogólniony opis, tym większą ilość tekstu trzeba będzie przeznaczyć na taką naukę.
Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty