Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2020-05-30 23:10:28

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 76.0

Misje/Przygody/Zlecenia i wynagrodzenia

Misje/Przygody

Zasady misji i przygód

1. Na przygodę, misję można zgłaszać się od poziomu 1.


2. Śmierć na przygodzie czy misji jest jak najbardziej możliwa. Po niej gra toczy się według regulaminu śmierci.


3. Każdy post na przygodzie i misji musi zawierać przynajmniej 5 linijek tekstu.


4. W przypadku zbyt niskiego poziomu przygody czy misji, może zostać ona anulowana lub zwyczajnie zostać obniżona nagroda za ich wykonanie.


5. Każdy gracz może zrobić maksymalnie jedną przygodę w miesiącu (wynika to między innymi z faktu, że dobre przygody raczej nie są zbyt krótkie i nawet przy 1 odpisie dziennie, wyszłoby ok 20 dni.


6. Przygody nie mogą być krótsze niż 15 postów. Proszę jednak wystrzegać się sytuacji tak zwanego "klepania" przygód ze znajomym MG, który wysoki poziom przygody będzie specjalnie prowadził w minimalnej ilości postów, aby była "co miesiąc" nowa przygoda.
*W przypadku wyruszenia na misję z drugą osobą i kolejną, wymagana liczba postów zwiększa się o 25% za osobę, zaokrąglane w górę. Przykładowo: Dwójka graczy, udała się na misję poziomu 3, muszą wraz z prowadzącym napisać łącznie, przynajmniej 38 postów.
**Poziom przygody nie ma nic wspólnego z poziomem gracza.



7. Prowadzącego można zmienić jedynie gdy ten nie odpisze przez 5 dni lub gracze uznają że od dłuższego czasu ich zaniedbuje. Prowadzący ma jednak możliwość porzucenia przygody jeśli uzna, że nie ma czasu, albo chęci jej dalej prowadzić. Jednak nie jest to wskazane. Musi być też poparte jakimś argumentem np. gracz długo nie odpisuje, przez co stracił wątek.


8. Wynagrodzenia za przygody/misje:

Wynagrodzenia za przygody

- Przygoda poziomu 1: 6 punktów doświadczenia (PD) +500 Dukatów
- Przygoda poziomu 2: 12 punktów doświadczenia (PD) +800 Dukatów
- Przygoda poziomu 3: 22 punkty doświadczenia (PD) +1500 Dukatów
- Przygoda poziomu 4: 32 punktów doświadczenia (PD) +3000 Dukatów
- Przygoda poziomu 5: 42 punktów doświadczenia (PD) +9000 Dukatów


9. Kto może/powinien iść na który poziom przygody?

Wymagania danych poziomów przygód/misji

- Przygoda poziomu 1: Minimum 1 poziom postaci

Ukryta wiadomość

Niebezpieczeństwo jakie może spotkać gracza zazwyczaj nie przekracza tego, które spotkałoby zwykłego obywatela. Jeśli zdarzy się walka to taka, w której ma sporo szanse lub po jego stronie stoją sojusznicy. Zagadki na jego drodze są nieskomplikowane i w większości przypadków ich rozwiązywanie nie jest nawet kluczowe do ukończenia misji.

- Przygoda poziomu 2: Minimum 3 poziom postaci

Ukryta wiadomość

Gracz spotyka się z zagrożeniem, które nie jest typowe dla jednostki z jego branży (np. wojownik - patrole, dyplomata - rozmowy z kupcami). Często musi się wykazać dużo większą ostrożnością, może też być skazany sam na siebie w sytuacjach, w których zwykle otrzymałby wsparcie. Zagadki stawiane na jego drodze są trudniejsze, ale nadal nie musi ich podejmować, jeśli wykaże się odpowiednią kreatywnością lub czymś innym, jak odpowiednie wyczucie czasu, czy umiejętność planowania.

- Przygoda poziomu 3: Zaleca się minimum 10 poziom postaci

Ukryta wiadomość

Przygody niekiedy zasługujące na miano heroicznych. Gracz być może poprowadzi jakiś oddział albo będzie pełnił rolę eksperta. Wiele osób liczy na niego, przez co nie może sobie pozwolić na błąd. W tle wydarzeń też dzieje się życie, a złe decyzje mogą nie tylko doprowadzić do śmierci, ale także pociągnąć za sobą inne istnienia, co przełoży się znacznie na reputację gracza.

- Przygoda poziomu 4: Zaleca się minimum 20 poziom postaci
- Przygoda poziomu 5: Zaleca się minimum 30 poziom postaci


*Wymogi niezależnie od ilości osób na przygodzie.




Zlecenia

Zasady zleceń

1. Zlecenia mają swoje odrębne właściwości, ponieważ dzielą się na rangi. Różne rangi odpowiadają trudności danego zlecenia, które zostało wystawione przez NPC. Zaleca się, aby gracz podejmujący dane zlecenie, miał odpowiedni poziom do jej ukończenia:

Rangi zleceń

- Zlecenie rangi A - wypada mieć przynajmniej 5 poziom (w przypadku większej ilości osób - min. 2, każdy musi mieć min. 2 poziom)


- Zlecenie rangi B - wypada mieć przynajmniej 15 poziom (w przypadku większej ilości osób - min. 2, każdy musi mieć min. 5 poziom)


- Zlecenie rangi C - wypada mieć przynajmniej 25 poziom (w przypadku większej ilości osób - min. 2, każdy musi mieć min. 10 poziom)


- Zlecenie rangi X - wypada mieć przynajmniej 35 poziom (w przypadku większej ilości osób - min. 2, każdy musi mieć min. 15 poziom)


- Zlecenie rangi Z - wypada mieć przynajmniej 50 poziom (w przypadku większej ilości osób - min. 2, każdy musi mieć min. 20 poziom)


2. Nagrody za każde zlecenie będą podane w fabule graczy, przez NPC, który je wystawi. Podział przynależności nagród gracze muszą wymyślić sami.


3. Zlecenie trwa dopóki gracz go nie wykona lub dopóki nie zrezygnuje z danego zlecenia.


4. Wszelkie pozostałe zasady np. śmierć postaci obowiązują i tutaj.


Każdy gracz, za nagrody, może spróbować swoich sił wcielając się w Mistrza Gry na jedną przygodę -> KLIK!


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB