Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2020-05-28 23:02:30

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 76.0

Narzędzia rybackie

tJCqSqh.png

Dzięki tym specjalnym przedmiotom, wymyślonym z myślą o każdym kto chciałby zasmakować umiejętności połowu ryb, każdy gracz ze względną łatwością poradzi sobie ze zdobyciem pokarmu w postaci ryb. Wystarczy opanować podstawy, aby zwiększyć swoje szansę połowu, jednocześnie ucząc się bądź co bądź, łatwej obsługi niżej wymienionych narzędzi rybackich w skład których wchodzą:

Wędka - Drewniany kij, wzdłuż którego poprowadzona jest żyłka, sznurek czy linka a na jej końcu metalowy haczyk, na którym umieszcza się przynętę i umieszcza się ją w wodzie. Gdy koniec wędki drgnie, należy pociągnąć w górę i zwinąć żyłkę. Wędki mają różne długości i wielkości w zależności od tego jaką rybę chcielibyśmy upolować.
Waga: ~1kg


Haczyk - Metalowy przedmiot zaokrąglony o 180 stopni, którego końcówka jest bardzo ostra.


Oścień - Drewniany, długi kij na którego końcu umieszczało się, zrobioną z metalu, nakładkę na końcu której były liczne ostre kolce. W ten sposób można było zwiększyć szansę bezpośredniego połowu ryb w np. rzece.
Waga: ~1.5kg


Ciężarki - Różnego rozmiaru i wagi, metalowe, niewielkie przedmioty umieszczane również na końcu sznurka, aby sznurek z haczykiem poszedł jak najniżej poziomu wody, gdzie grasuje najwięcej ryb.


Wiersza - Pleciona z długich cienkich rózeg wiklinowych w kształcie cylindra. Najprościej powiedzieć, że jest to kosz do łowienia ryb. Umieszcza się ją w wodzie i wrzuca jakąś przynętę. Gdy ryba wpłynie, wystarczy szybko ją podnieść.
Waga: ~2kg


Siatka - Jeżeli dysponujemy łodzią, możemy wziąć ze sobą siatkę, zbudowaną z cienko plecionych sznureczków. Siatkę zarzuca się na wodę, która opada powoli na dno. Ryby nie uciekają, wpadając w siatkę. Później wystarczy ją wyciągnąć, by rozkoszować się nawet kilkoma rybami.
Waga: ~4kg


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB