Nie jesteś zalogowany na forum.
|
FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis. Rok 280
Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
|
Strony: 1
Wątek zamknięty
Ludzie
Malauki
Zarówno Ludzie jak i Malauki, podróżuje na wszystkim znanych wierzchowcach, jakimi są Konie. To niekiedy silne, a niekiedy szybkie zwierzęta, potrafią być oddane swojemu właścicielowi, chronić go i mimo stracenia przez niego przytomności, dowieźć go szczęśliwie do miasta. Zwierzęta przystosowane do pracy nie boją się dzikich zwierząt pokroju wilka czy pumy, ale mogą wystraszyć się większych jak niedźwiedzie czy tygrysy. Wytrzymałe i zawzięte, aby być posłuszne swojemu Panu. Kopanie tylnymi kopytami może być zabójcze. Słabo radzą sobie z pustynną i mocno ośnieżoną lokacją.
Elfy
Udomowione Jelenie okazują się być równie lojalne co konie. Wierzchowce niezwykle dumne, wytrzymałe i silne. Rogi Jelenia są wytrzymałe, potrafią ranić i zadawać obrażenia, gdy taki osobnik zdecyduje się zaszarżować. Rzecz jasna, nie są to zwykłe, pospolite Jelenie. Są postawniejsze, masywniejsze i wielkością przypominające Łosie. Niezwykle dobrze orientują się w lasach. Nie tracą swoich cech w ośnieżonych lokacjach, jednak słabo znoszą pustynne. Elfickie Jelenie są odważne, nie boją się żadnych zwierząt czy stworzeń, głęboko przekonane, że ich jeździec wie co robi.
Krasnoludy
Od wielu lat hodowane przez Krasnoludy, wyrośnięte, masywne czołgi. Taki przydomek został im nadany przez twardą jak stal czaszkę i jeszcze twardsze rogi. Kozły są większe niż te pospolite, mogą unieść znaczące ilości towarów i potrafią wręcz skakać po skałach w górach. Nie straszny im mróz, gorąc, śnieg. Bardzo słabo radzą sobie jednak na piaskowych lokacjach. Nieustraszone, wręcz trochę agresywne do innych żyjących stworzeń.
Orkowie
Gobliny
Wargule to duże na 180 cm wysokości, ciężkie na 500 kilogramów, owłosione stworzenia drapieżne podobne do tygrysa szablozębnego. Są hodowane przez Orków. Bezwzględne, agresywne i posłuszne Orkom. Każdy Wargul pragnie krwi i został stworzony do zabijania wszystkiego co żywe. Oczywiście są nieustraszone a dzięki kłom i pazurom, świetnie nadają się do walki. Szybkie, zwinne. Nie straszne im żadne podłoże czy warunki. Stworzenia nawet bez jeźdźca potrafią swobodnie walczyć.
Reptilianie
Niezbyt dumnie nazwane, po prostu "jaszczurki", są w rzeczywistości... jaszczurkami, po prostu. Wyrośnięte, mają 1,5 wysokości i ważą średnio 200 kilogramów. Jaszczurki to idealny środek transportu dla Reptilian. Są zwinne, niesamowicie szybkie i potrafią świetnie walczyć za pomocą zębów, szponów i ostro zakończonych ogonów. Bez jeźdźca potrafią zakopywać się w piaskowym podłożu i atakować z ukrycia. Świetnie pływają i wspinają się. Nie boją się raczej innych stworzeń.
Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty