Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-29 17:48:23

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

Brama główna

Brama główna to nic innego jak ogromne drewniane wrota obite grubym metalem. Brama, tuż przed wrotami posiada opadającą kratę metalową. Tuż nad wejściem znajdują się liczne otwory, przez które łucznicy mogą prowadzić ostrzał na nieprzyjaciela próbującego sforsować bramę. Brama jest jednością z grubymi murami chroniącymi to miasto. Same mury nie są drewniane lecz z białego kamienia, który doskonale komponuje się z Białym Zamkiem. Tenże kamień jest bardzo wytrzymały i nie wiadomo skąd dokładnie go elfy wydobyły, zważywszy na to, że to krasnoludy zazwyczaj mają najwięcej wspólnego z kamieniem. Jednakże nic bardziej mylnego. Elfy również wydobywają kamień czy metale, chociaż niekoniecznie lubią to robić. W tym wypadku musieli. W końcu to było najważniejsze miejsce dla ich rasy, więc musi być tutaj jak najlepsza obrona. Podobno elfy zaklęły mury jakąś pradawną magią, przez co są bardzo ciężkie do sforsowania. Ich wytrzymałość jest nawet większa niż tych murów, które posiadają ludzie, lecz to tylko pogłoski. Niewielu było w stanie mieć dostatecznie wielką armię, by spróbować je sforsować. Z resztą nie było takie potrzeby bowiem chociaż ta rasa jest dumna i pyszałkowata to stroni od walki i nie robi Sobie niepotrzebnie wrogów, nawet jeśli rywalizują z krasnoludami o miano najbogatszej rasy. Jednakże problem związany z orkami to może być zupełnie inna sprawa.




ZLECENIA
Obok bramy znajduje się tablica z ogłoszeniami, na której można również wieszak zlecenia. Tablica znajduje się pod zadaszeniem. Każdy podróżnik bez stałego dochodu, powinien tutaj zajrzeć!


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

#2 2022-02-21 11:10:33

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 97.0

Odp: Brama główna

MG MODE
post 14, poziom 1


Po krótkim marszu, który przebiegał bez żadnych więcej przeszkód, wszyscy doszli w końcu do Bramy głównej, w milczeniu. Była to budowla, która mocno oddzielała zamek od lasu. Potężna, budowla kamienna z żelazno-drewnianymi wrotami, które trzeba było otwierać kołowrotkiem przez kilku Elfów na raz. Na murach łucznicy, w tym właśnie specjalizowali się Elfowie. Mury i sama brama były przystosowane do obrony bez strat w ludności, bowiem było w nich dużo małych okienek dla łuczników. Eltaor jednak to wszystko już widział parę razy...
- Tutaj się pożegnamy. Wracajcie do swoich obowiązków. Eltaor czeka na posłańca. - Powiedział Braxal do wszystkich zebranych i odszedł.


Minęło kilka godzin gdy Eltaor u siebie w pokoju przyjął posłańca, który poinformował go, że obowiązki Dowódcy patrolu przejmie za 3 dni i ma dobrać sobie drużynę sam, albo zostaną mu osoby przydzielone bez przeszkolenia, do wytrenowania ("bez przeszkolenia" bo to w końcu Elfy, które zawsze coś tam podłapią nawet jako dzieci).


KONIEC PRZYGODY
Rozwinąłeś:
Strategia 2/2
Unik 1/2
Łucznictwo 2/2


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB