Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-27 11:28:47

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

Biblioteka

Niewielki okrągły budynek będący skupiskiem różnych, kolorowych ksiąg na temat życia Malauków, tajemnic i magii. To ten ostatni temat jest najczęściej czytanym już przez najmłodszych. Każdy berbeć chce przydać się społeczeństwu i dokonać dla niego czegoś wielkiego. To marzenie dzielone przez prawie każdego Malauka. Każdy z nich chce stać się potężnym magiem, który będzie strzegł osady, czy też wielkim bohaterem, który będzie stał na straży całej rasy. Dlatego jest to miejsce tak często odwiedzane, co oczywiście podoba się starszyźnie. Wszystkie zebrane tutaj książki, księgi czy grymuary, zostały napisane przez innych Malauków na podstawie wymiany informacji bądź, częściej, własnego doświadczenia między Sobą. Są w nich często zawarte badania na temat samej natury magicznej czy też zaklęć, wszelkiej maści przydatne informacje na temat inkantacji, przeróżne rytuały i jak dobrze je wywołać, a także przepisy na potężne mikstury magiczne. Są też poboczne informacje jak dla przykładu możliwość stworzenia własnego magicznego kostura, czy też innego przedmiotu. Znajdują się tu też książki związane z zaklinaniem magii w innych przedmiot. W wielu książkach pojawia się zapis "Kluczem do wiedzy są eksperymenty". Oczywiście wcześniej starszyzna przestrzega, że mają to być bezpieczne eksperymenty. Przynajmniej na razie. Dopiero im są starsi, tym te eksperymenty bywają bardziej ekscentryczne czy też niebezpieczne. Podobno też znajduje się tutaj tajne miejsce z zakazanymi księgami, w końcu to też wiedza chociaż w nieodpowiednich rękach może się okazać niebezpieczna. To oczywiście tylko pogłoski, i nie zostały udowodnione przez nikogo. Starsi się o to postarali.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB