Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-27 11:28:18

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

Świątynia

Miejsce zebrań większości mieszkańców tejże mieściny. Przychodzą tutaj codziennie rano, ale też i wieczorem, w celach modlitewnych. Spotykają się tutaj i wspólnie modlą. Modły te są często dziękczynne za samo to, że magia tutaj istnieje, a im było dane urodzić się z jej czystej postaci. Proszą o kolejny pomyślny dzień. O szczęście dla Swojego społeczeństwa i najmłodszych. Pomoc i dłuższe życie dla najstarszych, by Ci mogli dłużej się przysłużyć społeczeństwu. Zwracają się również do natury, aby ta dała im siłę do obrony najbliższych, lecz też pogodę ducha. Aby podzieliła się z nimi Swoją potęgą. W końcu Malauki swoją moc czerpią właśnie z planety i wszystkiego tego co magia dotyka. Głęboko też wierzą, że po śmierci sami staną się jej częścią, więc tym samym logicznym jest dla nich to, że już teraz wielu Malauków jest ich częścią także należy się dla nich pamięć, a nawet jeśli to i tak na pewno będą skłonni podzielić się Swoją siła z resztą rasy. Dlatego też nie boją się śmierci, lecz też chcą przeżyć na tyle długo, by jak najdłużej się przysłużyć własnej rasie. Po to też te modlitwy, ale też dlatego, bo uważają, że magii należy się respekt i szacunek. Czują wewnętrzną potrzebę podziękowania tego, że żyją i mogą z niej czerpać moc. Dlatego jest to zapewne miejsce, gdzie zbiera się najwięcej osób. Jest odpowiednio chroniona przed zakusami tych, którzy źle życzą ich społeczeństwu.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB