Smocza Era

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Świat i Fabuła - Opis znajdziesz również w Przewodniku!
Forum Smocza Era swoją rozgrywkę prowadzi na ogromnym kontynencie o nazwie Fablehaven. Jest to niezwykle młody świat, bez skomplikowanych nazw rodów, przodków i tym podobnych. Wszystko, tylko po to, aby to gracz w pełni mógł kształtować przyszłość tego uniwersum. Wcześniejsze wydarzenia można znaleźć w Przewodniku w temacie "Świat i fabuła", poniżej przedstawiamy ostatni zapis.
Rok 280 Po wielu kolejnych latach, tworzą się pierwsze klany, Elfów, którzy dbając bardziej o swój dobrobyt decyduje się bronić swoich ścieżek i granic, Ludzi, którzy decydują się wziąć pod opiekę Szlaki handlowe i którzy mają od dawno swoją Gildie Jeźdźców, która cały czas jest doglądana i skupia teraz Jeźdźców również innych ras, Krasnoludów, którzy tworzą Klan w głównej mierze po to, aby dalej pogłębiać swój majątek i żeby stworzyć coś na wzór Rady, która będzie zarządzała całą rasą krasnoludzką. Tworzy się również klan Orków, którzy szykując się do wojny, mają za zadanie poszerzyć swoje terytorium. Orkowie zaczynają pomału najeżdżać najbliższe wioski ich terytorium. Ludzie mając duże doświadczenie w oswajaniu dzikich stworzeń, decydują się stworzyć Zakon Gryfa, który będzie miał za zadanie tłamsić wszelkie ataki Orków, pilnować granic i patrolować Fablehaven. Dzięki swoim działaniom zyskują coraz większe uznanie w świecie, chociaż przekonani o swojej wyższości i szlacheckości krwi, Elfy nadal skupiają się najbardziej na samych sobie.
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

Trwa nabór na Mistrza Gry! Szczegóły na Discordzie u Administracji!

!KLIK! Nagrody za pojedynczą misję poprowadzoną przez gracza !KLIK!

#1 2019-10-25 20:45:03

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 70.0

Warownia przy zamku

Warownia jest budynkiem przylegającym bezpośrednio do Zamczyska. Jest to budynek typowo obronny. Znajdują tu miejsce liczne jednostki Orków, które zarządzają lub mają za zadanie bronić Zamczyska. Ma grube mury i liczne otwory na kusze, a także balisty i inne obronne urządzenia. Warownia jest położona nieco wyżej od zamku, przez co ma doskonały widok na okolicę.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

#2 2022-01-07 13:33:51

Kym
irzv42p.png
Dołączył: 2022-01-01
Liczba postów: 6
Klasa: Wojownik
WindowsOpera 82.0.4227.50

Odp: Warownia przy zamku

Gdy podążała dalej przed siebie, w końcu zauważyła w oddali światła kryjące się w dymie, które mogły dobiegać z jakiegoś miasta lub wioski. Wtedy usłyszała szelest, za którym się odwróciła. Zobaczyła grupę jakiś dziwnych stworzeń, które nacierały prosto na nią. Instynktownie zrobiła odskok do tyłu, lecz na nic się on nie zdał, gdyż grupa goblinów i tak ją dosięgnęła. Sprawnie ją zakneblowali, tak, że nawet nie miała chwili, aby chwycić za swój sztylet. W mgnieniu oka została związana. Zaczęli rozmawiać między sobą jakimś dziwnym, nieznanym dla kocicy językiem, ale potrafiła z tego wyłapać pojedyncze słowa. Wyglądało na to, że na początku chcieli ją zjeść, ale jednak postanowili ją gdzieś zabrać. Podnieśli swoją zdobycz i zaczęli nieść w konkretnym kierunku. Kym nie zamierzała panikować, dlatego zachowywała spokój. Nie odzywała się też nic, bo nie widziała w tym większego sensu. Po prostu postanowiła, że poczeka i zobaczy, do czego ta sytuacja doprowadzi. Poza tym, dostrzegła prymitywne zachowania tych stworzeń, co doprowadziło ją do wniosku, że raczej się z nimi i tak nie dogada, więc nie widziała aktualnie sensu w próbie komunikacji z tymi stworzeniami.
Jeśli już dotarli do celu, Kym postanowiła dokładnie rozejrzeć się wokół i zbadać teren, na tyle ile było to możliwe w tej sytuacji. W tym czasie próbowała ruszać swoimi górnymi kończynami oraz macać swoim ogonem za sznur, by sprawdzić, czy nie mają one jakiegoś luzu lub czy nie wystaje gdzieś końcówka sznura, za który mogłaby pociągnąć swoim ogonem, by się uwolnić. W końcu musiała obmyślić jakąś alternatywę w razie, gdyby faktycznie chcieli ją zjeść. Niezbyt pasowała jej wizja siedzenia w garnku do gotowania.

Offline

#3 2022-01-10 13:43:26

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 95.0

Odp: Warownia przy zamku

MG MODE
poziom 1, post 2


Gobliny radosne z tego, że tak im łatwo poszło, balowały na swój sposób całą drogę. Zbyt inteligentne nie były. To co pochwyciło było spokojne i nie odzywało się, więc dla nich było tym lepiej znosić swoje obowiązki. Zresztą te Gobliny i tak miały ograniczoną zdolność mowy, jak większość Goblinów.
Dotarli do warowni przy zamku. Był to duży budynek zbudowany z bardzo ciemnego kamienia. Były tutaj liczne otwory w kamieniu i Kym mogła dostrzec świecące się, srebrne groty strzał pomiędzy nimi. Jeden z goblinów zapukał do wrót budynku. Był duże, w większości obite czarnym żelazem. Na murach warowni pojawili się Orkowie, był to stworzenia spore, dobrze zbudowane i ciężko uzbrojone. Czarny kot w tym momencie poczuł lekkie luzy w sznurze, prawdopodobnie będzie mogła uwolnić się niedługo. Nagle różne zamki, raczej metalowe po dźwięku, zaczęły trzaskach a w drzwiach pojawił się wysoki zielonkawy Ork z ciężką, ale nie pełną zbroją na ciele.

IFILBSK.png

- Panie... - zaczął Goblin, ale nie dokończył, bo przepchał się koło niego inny, który mu przerwał.
- Bo żeśmy znaleźli to jak się krzątało tu i tam.
- Na polanie, Panie. - dodał jeszcze inny.
Ork zmierzył wzrokiem "zdobycz" Goblinów i zmrużył oczy. W sumie nie dostrzegł nic w tych ciemnościach, ponieważ Kym była czarna. Przystawił do niej pochodnie, aż poczuła ciepło. Znowu przyglądał się jej jakiś czas, stanął bokiem w drzwiach a Gobliny weszły nadal z nią na rękach. W środku było chłodno i dość ciemno. Została rzucona w kąt podłogi. Pomieszczenie wyglądało jak jakiś wiatrołap budynku. Był tu jakieś szafy, schody w górę, schody w dół i stół z 4 krzesłami. Przy jednym siedział inny Ork.
- Czym jesteś i co robisz na południu? - Zapytał Ork.


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

#4 2022-01-14 14:26:29

Kym
irzv42p.png
Dołączył: 2022-01-01
Liczba postów: 6
Klasa: Wojownik
WindowsOpera 82.0.4227.50

Odp: Warownia przy zamku

W końcu gobliny zaniosły ją do celu. Zaczęły się tłumaczyć, a sam ork przyjrzał się bliżej tajemniczej istocie. Kiedy zbliżył pochodnię bliżej niej, ostrożnie odchyliła swoją głowę do tyłu, wyszczerzając swoje ostre zęby. Potem znowu została zaprowadzona, do jakiegoś pokoju, gdzie została rzucona na podłogę. Po chwili zebrała się znowu do pozycji siedzącej. Jeden z orków zaczął coś do niej mówić, ale Kym nie była w stanie zrozumieć całego przekazu. Wyłapała tylko pojedyncze słowa. Przez dłuższą chwilę zastanawiała się w jaki sposób odpowiedzieć, aż w końcu uznała, że spróbuje ich sposobem. Gdyby zaczęła mówić swoim językiem, nic by nie zrozumieli.
- Khajiit szuka pracy. Może zabić każdego. Za pieniądze. Trzeba tylko pokazać - odpowiedziała chłodnym i oschłym tonem.
W tym czasie dalej poruszała rękoma oraz zaczepiała ogonem o sznur, aby się oswobodzić.

Offline

#5 2022-01-17 14:57:24

Twórca
p61qPeF.png
Dołączył: 2019-09-29
Liczba postów: 517
Reputacja (-10 - 10): 1000
WindowsFirefox 95.0

Odp: Warownia przy zamku

MG MODE
poziom 1, post 2


Zapewne dziewczyna sprowadziłaby na siebie gniew, gdyby spróbowała odezwać się w mowie innej niż powszechna, być może rozwścieczyłoby to okoliczne istoty, a być może Ork z którym miała do czynienia był na tyle inteligentny, że puściłby to płazem... Tego się już niestety nie dowiemy. Gobliny za to roześmiały się wesoło, gdy usłyszały odpowiedź Khajiita.
- Co tu jeszcze robicie? Ghazga mówi WON! - wrzasnął zielono skóry i w mig został z Khajiitem sam na sam. Podszedł do niej, kucnął i ze złowrogą miną i widocznym zainteresowaniem przyjrzał się jej uważnie.
- Praca się znajdzie. Zawsze. Niekoniecznie od razu mordowanie. - Ork podszedł do jednej ze ścian i podniósł swój miecz, zaczął go oglądać z należytą starannością.
- Najpierw będziesz musiała sprawdzić się w boju. Nic nam po tobie, jeśli jesteś słaba. - Ork podszedł do dziewczyny i mieczem przeciął więzy sznura, rozluźniając jej ręce. Pchnął kota przed siebie, wyszli tymi samymi drzwiami, którymi niedawno została wprowadzona, ruszyli dalej ulicami aż doszli do innej budowli. Długo tunel poprowadził ich w końcu na dość dużą strefę...

z/t -> http://www.smoczaera.oxn.pl/viewtopic.php?id=111


Mowa NPC - #ff0000 | Mowa NPC2 - #990033 | Mowa NPC3 - #6633cc | Mowa NPC4 - #cc6600 | Mowa NPC5 - #ccff33

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Head Admin | Mistrz Gry
Człowiek | Ork | Elf | Krasnolud | Malauk | Reptilianin | Goblin | Fae | Teriantrop | Nihilian | Nitj'sefn | Khajiit | Rodentia | Ushrolrag

Stopka

Forum oparte na FluxBB